است هیچ انتخاب دیگری برای بیمار وجود دارد DN
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

است هیچ انتخاب دیگری برای بیمار وجود دارد DN

یکی از بستگان من به عنوان نفروپاتی دیابتی تشخیص داده شد، سطح کراتینین سرم خود 6.5 است. دکتر به امید او را به پیوند کلیه، اما او نمیخواهد به آن را. من می خواهم بدانم برای او است هر انتخاب دیگری وجود دارد؟
به رک و پوست کنده، سطح کراتینین او بسیار بالاتر از سطح و کلیه طبیعی پیوند می تواند یکی از انتخاب برای او. با این حال، پیوند است گزینه خود او نیست. با توجه به سطح کراتینین، او در حال حاضر در مرحله 4 بیماری کلیوی، اگر هیچ نشانه از حد یا عوارض وجود دارد، او بدون نیاز به دیالیز یا پیوند. اگر او از علائم جدی رنج می برند، او باید در دیالیز قرار در حال حاضر برای از بین بردن این علائم قبل از پیدا کردن جایگزین خوبی است.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان برای این بیماری، می تواند کمک دیابتی Nephropathypatient بیمار بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه زندگی می کنند. این نوع از درمان های نرم افزار های خارجی بر اساس سنتی گیاه طب چینی، که با هدف حل مشکلات کلیه بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها است. بنابراین بیمار نفروپاتی دیابتی، تا زمانی که آنها می توانند سطح قند خون به خوبی کنترل، آنها می توانند یک فرصت مانند یک فرد عادی با کمک طب میکرو چینی Osmotherapy زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما با ما تماس بگیرید از طریق ایمیل یا پیام زیر را ترک هستند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: